Az üzleti kommunikáció nem csak másfajta tone of voice-t igényel, hanem más eszközökkel és más csatornákon lehet elérni a célközönséget.
A célunk az, hogy a Te igényeidnek leginkább megfelelő tervet rakjuk össze és valósítsuk meg!
Tartalommarketing megoldásaink között a klasszikus feladatok (LinkedIn posztok, blog cikkek) mellett segítünk azonosítani azokat a területeket, amikből akár Ti magatok is tudtok a jövőben tartalmat készíteni.
Sok esetben olyan adatvagyonon ülnek a cégek, amik akár azonnal leadeket tudnak generálni. Segítünk rendszerezni a meglévő adatokat, listákat és a megfelelő eszközök segítségével nem csak könnyen átláthatóvá varázsoljuk ezeket, hanem el is kezdjük kihasználni ezeket!
A B2B marketing egyik, ha nem a legfőbb célja, hogy leadeket és new business-t szállítson. Adatbázisépítéssel és ezeknek a kontaktoknak küldött üzenetekkel lehet ezt a leghatékonyabban elérni. Az e-mail-ek kínálta tradícionális út eredményeit pedig a LinkedIn adatbázisával sokszorozzuk meg.
A célok elérése egy megfelelő stratégia összeállításával kezdődik. Nem csak tartalom stratégiát készítünk nektek, hanem egy integrált stratégiát, ami több területet és eszközt kombinál az eredmények maximalizálása érdekében.
Márkát építeni nem megy egyik napról a másikra, ráadásul könnyű nagyon mellé nyúlni azzal, ha nem jó helyen tesszük ezt. Sokan instant megoldást keresnek és bár van az a pénz, amiért ideiglenesen el lehet érni a célt, de az nem maradandó.
Nem PPC, nem fizetett megjelenések fogják növelni a márkaismertségedet, hanem megtervezett és folyamatos kommunikáció arról, amivel foglalkoztok.
Szinte minden cég célja az, hogy új ügyfeleket, vásárlókat szerezzen. Pontosan emiatt ez az egyik legnehezebb része a növekedésnek. Azonban sokan annyira arra koncentrálnak, hogy klasszikus sales technikákkal adjanak el, hogy szinte észre sem veszik a kihagyott, gigantikus méretű ziccereket.
Ha nem használjátok a megfelelő eszközöket, nem kezelitek az adatokat, nem automatizáltok, akkor ne is várjátok, hogy jönni fognak az eredmények.
A közösségi médiában való jelenlét már egyik cég életéből sem maradhat ki. Azonban nem mindegy, hogy hol és mit kommunikálsz magadról.
Ha B2B-ről van szó, akkor egyértelműen a LinkedIn a fő csatornád.
Meghatározzuk az üzeneteidet, értékajánlatodat és a szolgáltatásaidhoz igazítva mutatjuk meg a nagyvilágnak.
Még mindig kevés olyan cég van, akik saját blogot üzemeltetnének és kiaknáznák az ebben rejlő lehetőségeket.
Mi abban hiszünk, hogy ez az egyik legjobban megtérülő befektetés, ugyanis a saját csatornádon, a saját stílusodban tudod bemutatni a szakértelmedet. Mindezt úgy, hogy számtalan lehetőséged van leaddé konvertálni az olvasót.
Több száz cikkel a hátunk mögött pontosan azt közvetítjük az olvasóknak, amit mondani szeretnél.
Sok esetben találkozunk azzal a válasszal, hogy azért nem kommunikálnak eleget a cégek, mert nem tudnak miről. Szerintünk viszont akár 1 évre előre is fel lehet építeni a tartalmi tervet alap ötletekből.
Megismerjük a terméketeket és szolgáltatásotokat, ebből pedig összerakunk nektek egy ütemtervet, ami egy megfelelő alapot ad ahhoz, hogy folyamatosan, drumbeat jelleggel jelen legyünk az online térben.
Jó ideje mondogatják, hogy az adat aranyat ér. Ennek ellenére sok olyan esettel találkozom, amikor a cégeknek bár van egy hatalmas adatbázisa, de mégsem kezdenek vele semmit.
Szerencsére Mi imádunk gigantikus Excel táblázatokba és Power BI boardokba temetkezni, hogy a már meglévő adatokat rendbe rakjuk és egy használható listát építsünk belőle.
Az üzletszerzéshez listákat és adatbázisokat kell építeni, hogy közvetlenül érjük el a potenciális partnereket. Ezt különböző triviális, mégis alig használt módszerrel lehet elérni.
Elemzést készítünk arról, hogy melyik csatornán és hova érdemes elhelyezni ezeket a call-to-action eszközöket és milyen “csalival” tudjuk a legtöbb leadet szállítani nektek.
Az adatbázisok önmagukban nem fogják megváltani a világot, azokat megfelelően kell tárolni és kezelni ahhoz, hogy game-changer legyen. Ezt mindenki vérmérsékletéhez mérten többféle módon lehet megtenni.
Azonosítjuk a meglévő eszközöket, adattárolási lehetőségeket és ehhez mérten javaslunk megoldást számotokra.
Ahogy azt már többször említettük, a LinkedIn gyakorlatilag egy nagy üzleti adatbázis. Dedikáltan a LinkedIn adatbázisának aktivizálására hozták létre a Sales navigatort, amivel könnyedén tudunk szűrni és különböző kritériumok alapján tematikus listákat létrehozni nektek.
Innen már karnyújtásnyira van az első kapcsolatfelvétel.
A hatékonyság jegyében a kapcsolatfelvételt akár automatizálni is tudjuk, ami azt jelenti, hogy megbeszéljük kiket és milyen üzenettel szeretnétek elérni, nektek pedig csak hátra kell dőlni, amíg a beállított automatizmus végzi a dolgát.
A LinkedIn adatbézisának köszönhetően nagyon kifinomult és pontos listákat tudunk létrehozni. Nem csak demográfiai adatok alapján tudjuk szűkíteni találati listánkat, hanem számtalan üzleti attribútomot is megadhatunk.
Ennek köszönhetően minimalizáljuk az irreleváns találatokat és növeljük a konverzió arányát.
Akár csak pár feladatról, akár komplett kivitelezésről legyen szó, a megfelelő tervezés elengedhetetlen.
Igény esetén akár teljes marketing tervet készítünk nektek, a SWOT elemzéstől kezdve a KPI-ok meghatározásán át az aktivitások megtervezéséig.
Ha egy adott marketing projektet szeretnél kiszervezni, amit a tervezéstől a viszzamérésig kell levezetni, akkor abban is tudunk segíteni.
Projektek koordinálása és leszállítása a mindennapjaink részét képezik.
Sajnos sok esetben addig tart az érdeklődés egy projekt iránt, amíg az folyamatban van és az eredmények értékelésével már nem foglalkozik senki.
Pedig ez talán a legfontosabb része annak, hogy a megtérülést (ROI) láthatóvá tegyük és lássuk eredményes volt-e az aktivitás.
A szakmai életben is ugyanolyan fontos az első benyomás, mint a személyes találkozás során. Ha pedig arról van szó, hogy mit lehet rólad tudni, akkor sok esetben a LinkedIn profilod az első, amit meg fognak nézni.
Nincs jobb idő elkezdeni a munkát, mint ma. Vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük meg a következő lépéseket!
Weboldalunk cookie-kat használ a jobb böngészési élmény érdekében. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.